Produkty
Wybór Języka
 
Reklamacje

 

REKLAMACJE

 

UWAGA! Sprawdź zawartość przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości paczki, zażądaj od kuriera sporządzenia protokół szkody – protokół ten znacznie przyśpieszy wszczęcie postępowania reklamacyjnego, a tym samym wymianę uszkodzonego towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.

 

Spisanie protokołu szkody nie jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Reklamację należy zgłosić pisemnie za pomocą formularza  >>tutaj<< w ciągu 30 dni.

Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt na adres siedziby Firmy FLORAD Krzysztof Zawistowski, ul. Głęboka 45,07-306 BROK, dołączając kopię dowodu zakupu oraz pismo reklamacyjne, w którym będą wymienione wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma towar pozbawiony wad lub w przypadku braku asortymentu otrzyma zwrot wpłaconej należności.

Zwrotów należności dokonujemy przelewem na wskazane przez klienta konto.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl